​تبدیل لباس کهنه به نو | 10 ترفند تبدیل لباس ساده قدیمی به لباس شیک و جدید
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

 تبدیل لباس کهنه به نو | 10 ترفند تبدیل لباس ساده قدیمی به لباس شیک و جدید

اگر لباس های کهنه دارید بهتر است آنها را دور نریزید و با ترفند هایی ساده لباس های جدید خلق کنید شما می توانید خلاقیت به خرج دهید و آنها را تبدیل به لباس های جدید و مدرن کنید ما در این مقاله قصد داریم ایده تبدیل لباس کهنه به لباس نو را بررسی کنیم.

خرید لباس

چگونه لباس های قدیمی خود را به لباس های جدید تبدیل کنیم ؟

 

راهنمای جامع تبدیل لباس کهنه به نو:

راه های زیادی وجود دارد که شما بتوانید یک لباس قدیمی را به یک لباس جدید تبدیل کنید برای مثال شما می‌توانید با رنگ کردن لباس قدیمی خود به رنگ دیگری هم لباس را نو کنید و هم رنگی جدید داشته باشید.

تبدیل لباس کهنه به نو با رنگ آمیزی لباس های جین

لباسهای جین یکی از انواع لباس هایی هستند که به خوبی و سادگی رنگ بر میدارند همچنین رنگ کردن روی لباس های جین بسیار راحت است همچنین شما می توانید مطابق فشنهای روز آنها را باز طراحی کنید .

 

تبدیل لباس کهنه به نو با تکه دوزی روی لباس ها

برای اینکه لباس های کهنه و قدیمی خود را ظاهری جدید ببخشید و آنها را به مد روز نزدیکتر بکنید می‌توانید از تکه های از پیش تولید شده استفاده کنید این تکه ها را می توانید از خرازی ها و محل‌های تولید پوشاک تهیه کنید.

بیشتر این تکه ها با استفاده از یک اتو قابل چسباندن هستند شما میتوانید با گذاشتن این تکه ها روی قسمت‌های مختلفی از لباس قدیمی خود و اتو کشیدن روی آنها آنها را روی لباس خود بچسبانید و همچنین مدل های دوختنی از این تکه ها نیز وجود دارد که کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های چسباندنی دارند.

پیشنهاد می کنیم یک خلاقیت جالب به خرج بدهید و با استفاده از تکه های دوختنی لباس‌های خودتان را نو کنید انواع مختلفی از این تکه ها وجود دارد برای مثال طرح های گل و حتی طرح های انیمیشنی می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای روی تیشرت ها باشند.

تبدیل لباس کهنه به نو با خلاقیت در رنگ آمیزی تای دای

تای دای یا همان رنگ آمیزی ابر و بادی یکی از ساده ترین نوع رنگ آمیزی است که شما می توانید روی لباسهای گونه خودتان انجام دهید این نوع رنگ آمیزی فوق العاده جذاب است و می‌تواند ظاهری خاص و جدید با لباس های کهنه شما بدهد.

برای مثال اگر یک شلوار سفید دارید که لکه های روی آن به وجود آمده که پاک نمی شود میتوانید با استفاده از پنبه و همچنین رنگ مخصوص لباس به رنگ آمیزی ابر و بادی روی شلوار خود بپردازید با این روش می‌توانید هم لکه را از بین ببرید و هم ظاهری جدید و جذاب بشر را بخشید.

چیزهایی که برای این کار نیاز دارید اغلب یک کیت رنگ آمیزی می باشد اما می توانید با استفاده از یک پنبه نیز این کار را انجام دهید این کار می تواند کمی زمانبر باشد

اما بهترین روش برای رنگ آمیزی ابروبادی این است که شلوار خود را کاملا مچاله کنید چند قطعه کش دور آن بی‌اندازید سپس رنگ مخصوص رنگرزی لباس را داخل ظرف مانند شیشه نوشابه بریزید یک سوراخ در سر آن ایجاد کنید و رنگ را روی لباس بپاشید و بعد از خشک شدن لباس را آبکشی کنید و از رنگ آمیزی ابروبادی خود لذت ببرید.

تبدیل لباس کهنه به نو با سفید کردن پارچه لباس

این کار نیز یکی از ساده ترین روش ها برای تغییر ظاهر لباس های کهنه می باشد این کار با استفاده از وایتکس بسیار ساده قابل انجام است این سبک از تبدیل لباس کهنه به نو تفاوت زیادی با روش ابروبادی ندارد ولی این بار به جای رنگ از وایتکس استفاده میکنیم.

برای مثال لباس های مشکی می تواند به لکه قرمز مایل به زرد تبدیل شود برای به دست آوردن یک نتیجه مطابق فشن روز می توانید رنگ نیمی از شلوارهای جین را به رنگ ایجاد شده با وایتکس تبدیل کنید این مورد می تواند یکی از جدیدترین مدلهای فشن روز باشد.

 

خلاقیت در لباس های کهنه - با روسریهای کهنه چه کنیم - تبدیل مانتو قدیمی به جدید - تبدیل تیشرت قدیمی به جدید

تبدیل لباس کهنه به نو با کوتاه کردن قد لباس ها

یکی دیگر از روش هایی که می تواند لباس شما را به یک لباس جدید تبدیل کند و همچنین ظاهر کهنه آن را به کلی تغییر دهد روش کوتاه کردن قد لباس می باشد این روش روی بلوز و تی شرت ها قابل انجام است

به این روش کراپ نیز می‌گویند این روش بسیار آسان است و مطابق با سبک های روز فشن می باشد تنها چیزی که برای این کار لازم دارید یک قیچی است.

برای مثال می‌توانید یک تی شرت سفید قدیمی را از بالای شکم قیچی کنید این روش بیشتر از همه روی تاپ و بلوز بسیار زیبا خواهد شد همچنین نگران دوختن قسمت برش خورده نیز نباشید زیرا جدیداً در لباسهای روز دوخت معنی خاصی ندارد لباس های زیادی را می‌بینیم که با این روش تولید می شوند.

تبدیل لباس کهنه به نو با ریش ریش کردن لباس

روش دیگری که با آن می توانید لباس های کهنه را به لباسی نو تبدیل کنید ریش ریش کردن لباس ها می باشد این روش بیشتر روی لباس‌های جین کاربرد دارد و یکی از بهترین روش ها برای تبدیل لباس کهنه به نو می باشد.

جذابیت بسیار خاصی دارد و در ترندهای امروزی به وفور دیده می شود برای مثال لبه های پاچه شلوار را می توانید با این روش ریش ریش کنید و یا اگر یک دامن لی دارید می توانید قسمت پایینی آن را با این روش ریش ریش کنید.

افراد ی تنها چند سانت کوچک را ترجیح می‌دهند اما بعضی حتی تا ۱۵ سانتیمتر نیز این کار را انجام می دهند بعد از این کار برای اینکه ظاهری جذاب داشته باشد ریش ریش های شما می توانید آنها را ببافید برای مثال هر سه عدد از این ریشه‌ها را که به صورت ریز درست کرده اید به هم ببافید این کار می تواند جذابیت چند برابری به ریش ریش کردن لباس بدهد.

تبدیل لباس کهنه به نو با گلدوزی کردن

این روش نیز روشی است که شاید کمی متفاوت باشد لباس های جین و یا دیگر لباس‌ها با گلدوزی کردن منحصر به فرد خواهند شد می توانید ستاره، قلب، حروف و شماره را روی قسمت های مختلفی از لباس خود گلدوزی کنید.

این کار بسیار کار راحتی است به شرطی که با دوخت و کوک زدن آشنایی داشته باشید طرح های شما میتواند روی جیب جلو جیب پشت و یا حتی قسمتهای رون پا نیز انجام شود همچنین اگر روی تیشرت این کار را انجام می دهید می توانید یک قلب بزرگ با یک ستاره بزرگ در روی تیشرت ایجاد کنید.

 

تبدیل لباس کهنه به نو با گل میخ های تزیینی

از این روش زیاد استفاده نمی شود اما آشنایی با آن می‌تواند جالب باشد یکی از روش های جالب تبدیل لباسهای کهنه به نو و متفاوت کردن آنها روش گل میخوای تزیینی است می توانید این گل می‌خورد و از خرازی ها تهیه کنید و روی کاپشن شلوار جین به دیگر لباس هایتان استفاده کنید.

 

تبدیل لباس کهنه به نو با چسباندن حروف مختلف روی لباس ها

اگر لباس پارچه ای دارید یکی از بهترین راه‌ها برای تبدیل آن به لباسی جدید استفاده از حروف آماده میباشد این حروف ها را نیز می توانید از خرازی ها تهیه کنید و با اتو روی لباس های پارچه ای تان بچسبانید

همچنین دقت کنید اگر لباسی دارید که از قبل نیز تایپی روی آن وجود دارد باز هم می توانید از این حروف روی آنها استفاده کنید این کار می‌تواند جذابیتی جالب به لباس شما بدهد.

و در آخر اگر لباسی دارید که قصد دارید آن را تغییر دهید تا یک لباس جدید و متفاوت باشد می‌توانید لباس خود را به خشکشویی ها برده و از آنها بخواهید لباس شما را رنگ کنند.

تبدیل لباس کهنه به نو با دوختن چند وصله تزئینی

 

شما می توانید با استفاده از پارچه های دور ریزی که در منزل دارید چند وصله رنگی به لباس قدیمی تان بدوزید و رنگ و جلای جدیدی به لباس کهنه تان بدهید.

فروشگاه آنلاین لباس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 25 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری